استودیوی Guerrilla Games همچنان در حال تقویت تیم توسعهدهندهی بازی چندنفره آنلاین Horizon است.
این بازی – که هنوز بهطور رسمی معرفی نشده اما توسط استودیو تأیید شده است – تیمی از نامهای بزرگ را در اختیار دارد و هدایت آن بر عهدهی “سایمون لاروچ”، کارگردان Rainbow Six: Siege، است.
حالا، Guerrilla یکی دیگر از استعدادهای برجستهی صنعت را به تیم خود اضافه کرده است: “کریس پراکتر”، طراح ارشد سابق Bungie، که بهخاطر خلق برخی از نمادینترین سلاحهای Destiny 2 شناخته میشود. او بهعنوان کارگردان طراحی در Horizon Online فعالیت خواهد کرد و احتمالاً در طراحی سلاحهای بازی نقش کلیدی خواهد داشت.
با وجود اینکه در سالهای اخیر تعدادی از بازیهای سرویسمحور سونی لغو شدهاند، به نظر میرسد این پروژه همچنان از حمایت کامل شرکت برخوردار است. این عنوان چندین سال است که در دست توسعه قرار دارد و احتمالاً بهزودی بهطور رسمی معرفی خواهد شد.
هرچند اطلاعات بیشتری در دست نیست، اما تصور یک Horizon آنلاین چندان دشوار نیست. چیزی شبیه به Monster Hunter که در آن تیمی از بازیکنان باید برای شکار ماشینهای عظیم همکاری کنند، زرههای آنها را هدف بگیرند و در نهایت این موجودات مکانیکی غولپیکر را از پای درآورند.